• Català
  • Castellano
  • English
Web de Turisme de Formentera
Àrees Urbanisme, Turisme i Activitats econòmiques Artesania, Comerç, Fires i Mercats

Arriba una nova edició del FORMENTERA20 en què experts en màrqueting, comunicació i creativitat es donen cita a l’illa

foto 2020 formentera20 1El Consell de Formentera, a través de l’àrea de Turisme, informa que entre el 7 i el 10 de maig tindrà lloc a la nostra illa la VIII edició del Formentera20. Durant aquests 4 dies experts en cultura digital compartiran idees i talent en diferents espais de l’illa, ho faran en un format proper seguint el lema de Formentera20, #DesconnectarPerConnectar.

Aquest esdeveniment està patrocinat pel Consell de Formentera i forma part de la campanya “Descobreix Formentera al Maig”, “per donar valors afegits i crear propostes culturals i esportives que serveixen de reclam pels turistes en temporada baixa”, segons ha explicat la presidenta i consellera de Turisme, Alejandra Ferrer.

El Formentera20 és en paraules de la seva directora, Rosa Castells, “una oportunitat per a fer networking, compartir idees, buscar inspiració i estar al dia de tot el que esta passant en l’entorn digital, acompanyats pels millors experts mentre es fa un recorregut per espais paradisíacs de l’illa”. Com cada edició reconeguts experts en màrqueting, comunicació i creativitat es donaran cita a l’illa per compartir coneixement, idees i veure les últimes tendències en cultura digital.

A qui va dirigit?
Va dirigit a professionals apassionats del món digital, emprenedors, comunicadors, amants del màrqueting i comunicació, persones curioses i que volen estar al dia per comunicar bé el seu projecte o negoci. A més, la proximitat entre tots els participants fa que hi hagi un networking real i un intercanvi d’idees que serveix com a punt de partida de nous projectes, aquest és un punt important i diferenciador de Formentera20, segons la seva directora.

Els ponents d’aquesta edició són:
Patricia Reis, VP Marketing, HBO www.hbo.es
Javier Pagán, Sr Manager, Entreteniment & Telcos, Amazon / www.amazon.com
Bruno Sellés, Director Creatiu i Fundador de Vasava / www.vasava.es
Marilín Gonzalo, Responsable Digital de Newtral / www.newtral.es
Xisela López, Directora Creativa Ejecutiva, Sra. Rushmore / www.srarushmore.com
Juan Baixeras, VP Country Manager, AUDIBLE / www.audible.es
Ricard Castellet, CCO Barcelona TechCity / www.barcelonatechcity.com
Cristina Ribas, Directora de Comunicació Digital de l’ Ajuntament de Barcelona / www.barcelona.cat

Les persones interessades es poden inscriure i trobar tota la informació al web www.formentera20.com. Les places són limitades. Pels residents de Formentera hi ha un 50% per cent de descompte per afavorir la seva participació.

6 de març de 2020
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

Paul Wenham, guanyador del sorteig de Compra a Casa del mes de febrer

foto 2020 wenham compraacasa-1-Paul Wenham ha estat el guanyador del sorteig del mes de febrer de la Campanya d’Hivern dins el programa Compra a Casa, que impulsa el Consell de Formentera amb col·laboració de la Pimef. Wenham, que té la targeta Compra a Casa des de febrer de 2017, hi ha rebut com premi una targeta amb un saldo de 50 euros. Aquesta campanya es va iniciar el mes de gener per a potenciar les vendes del petit comerç de Formentera durant els mesos d’hivern. Aquest mes de març encara continua la campanya; així, totes les compres a partir de 15 euros que es realitzin en un dels establiments adherits a Compra a Casa durant l’última setmana de mes podran accedir al sorteig. El darrer sorteig es farà la primera setmana d’abril.

5 de març de 2020
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

Pimef i Consell ofereixen sis cursos formatius gratuïts

foto 2020 Pimef cursos 2El Consell de Formentera, a través de l'àrea de Comerç, informa que el proper 2 de març comença una nova edició de ‘Fent Pimef’, el programa de cursos gratuïts subvencionat pel Consell dins del conveni signat amb la Pimef per la formació i assessorament d'empreses i treballadors.

Els cursos són els següents:
-Edició fotogràfica en PC, tablet i smartphone amb Lightroom. 2, 4, 9 i 11 de març. 16.30 a 19.30 hores. Seu de la Pimef.
-Curs Wordpress. 3, 6, 10 i 13 de març. 16.30 a 19.30 h. Seu de la Pimef.
-Atenció al client per a restaurants, bares i cafeteries. 5 de març. 16 a 20 hores. Seu de la Pimef.
-Lideratge: treball en equip. 12 de març. 16 a 20h. Seu de la Pimef.
-Autònom: gestiona la teva fiscalitat. 24 i 27 de març. 16 a 18 h. Seu de la Pimef.
-La teva oficina en la butxaca. 25 i 26 de març 16 a 20 h. Seu de la Pimef.

La consellera de Comerç, Ana Juan, ha convidat als treballadors i empreses de l'illa a assistir a aquests cursos “gratuïts i oberts a tothom que estan pensats per a millorar la formació”. Les inscripcions estan obertes i es poden fer telefonant al 971 32 25 20 o enviant un correu a info@pimef.es. Les places són limitades.

21 de febrer de 2020
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

El Consell i la Pimef presenten la web del programa Compra a Casa per apropar més els petits comerços als ciutadans

foto-2020-compraacasa-com1La vicepresidenta primera del Consell i consellera de Comerç, Ana Juan, ha presentat avui juntament amb el president de la Pimef, Josep Mayans, i la gerent de la Pimef, Lidia Álvarez, la web del programa Compra a Casa www.compraacasa.com.

En la presentació Ana Juan ha destacat que “es tracta d'una eina que permetre en un sol clic apropar una mica més el petit comerç de l'illa als ciutadans". “Comprar al comerç local és també afavorir l'ocupació laboral així com impulsar el producte local. Quan parlem de sostenibilitat també estem parlant de tenir cura d'aquests productes a través dels negocis i empreses locals", ha senyalat Juan. La consellera de Comerç ha recordat que l'elaboració d'aquesta web formava part del projecte de Joves Qualificats fet l'any passat per dues joves impulsat des del Consell de Formentera. Juan ha agraït la feina feta per les joves Alba Portas i Maria Antònia Martorell.

A la web Compra a Casa els clients i usuaris poden localitzar els comerços tant en un mapa, on estan ubicats, com en una relació dels mateixos dividits per tipologies i zones. A més, poden consultar una fitxa de cada establiment on apareix la seva informació bàsica així com productes destacats, ofertes, etc. La web està feta en dos idiomes: català i castellà.

El president de la Pimef ha destacat “l'èxit d'aquesta targeta, que avui en dia té 2.455 usuaris, la quarta part de la població de l'illa, el que indica l'alt grau de fidelització”. Mayans ha recordat que en l'actualitat hi ha trenta comerços adherits i ha animat al fet que “se sumin més, sobretot amb aquesta nova eina”.

Per la seva banda, Lidia Álvarez, ha explicat el funcionament de la web i ha senyalat que els usuaris també poden sol·licitar la targeta a través de la web i també poden comprovar l'estat de la targeta, les seves compres i els descomptes.

Campanya d'Hivern
Per altra banda, a la presentació de la web s'ha recordat que està en marxa la nova Campanya d'Hivern, que té com a objectiu incentivar les vendes aquests mesos. D'aquesta manera, totes les compres que es realitzin en un dels establiments adherits al programa Compra a Casa durant l'última setmana de cada mes, fins al març, podran accedir al sorteig d’una tarjeta de regal per valor de 50 euros. Per això han de fer una compra mínima de 15€. El proper sorteig, el de febrer, es realitzarà la primera setmana de març; i el de març, la primera setmana d'abril.


19 de febrer de 2020
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

Formentera es promociona com a destinació d’activitats subaquàtiques a Barcelona

foto-2020-promocio---barcelonaEl Consell de Formentera, a través de l’àrea de Promoció Turística, informa que l’illa ha participat, entre el 14 i 16 de febrer, en una de les fires de referència d’activitats subaquàtiques en l’àmbit estatal, el “Mediterranean Diving Show”, que s’ha celebrat a Cornellà, Barcelona. Aquesta fira ha estat un punt de trobada de professionals, practicants i seguidors del món del busseig i de la resta de disciplines que tenen a veure amb el fons submarí.

El cap de promoció, Carlos Bernús, ha estat present a la fira i ha destacat “la bona acollida i l’interès que ha mostrat el públic per la nostra destinació”. Durant les 3 jornades hi ha hagut informadors del Consell de Formentera que han repartit material promocional de Formentera i també han explicat iniciatives de l’illa com el Save Posidonia Project o la regulació d’entrada de vehicles, “ja que és un públic molt conscienciat amb el medi ambient i els projectes sostenibles”, segons Carlos Bernús.

A més de la representació institucional, altres dels encarregats de promocionar la nostra destinació han estat els responsables del centre de busseig Formentera Divers que de primera mà han pogut atendre a totes les persones individuals, empreses privades i revistes especialitzades, els secrets que amaga el fons marí de la nostra illa.

La participació en el Mediterranean Diving Show va sorgir arran d’una petició dels Segments Estratègics de Turisme Actiu, amb el qual es potencia la col·laboració públic-privada per crear productes que facin més competitives les empreses de Formentera i ajudin a diversificar el producte. Al final del mes de març Formentera també participarà en la fira “More Aqua Show” que tindrà lloc a Madrid i que també està destinada al món de les activitats subaquàtiques.


17 de febrer de 2020
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

Més articles...

Pàgina 2 de 35

2

Ens trobareu a:
Darrere de la Sala de cultura (Cinema)
C. de Pius Tur Mayans, 14
07860 Sant Francesc
tel. 971 32 12 75 ext.22
amaliamora@conselldeformentera.cat

Fires i Mercats d'Artesania

Reb Bio. Turisme Ornitològic

Passió per Formentera

Web oficial de Turisme (www.formentera.es)